Friday 28 September 2007

generatia PRISON BREAK


In ultiam vreme citesc din ce in ce mai multe status-uri de genu': "dnd...prison breake", "ssssst ma uit la film.cum la ce?? la prison breake" si tot felul de variatiuni pe tema asta. De pe odc eu nu mai pot sa trag nimic pentru ca am facut greseala sa pun la share primele 2 ep din seria III. Cum intru, cum se lipesc 7-8 de mine si trag cu indarjire. Dai search pe google, pe odc imediat iti apar poze mici, medii, mari, wallpapere cu personajele si afisele Prison Break. Acum nu ca eu as avea ceva impotriva serialului ( doar si eu l-am vazut ), dar faza care m-a facut sa mor de ras is yet to come: ma uitam si eu ca tot omu' pe hi5 si dau de o sfrijitura care avea ca nume "Sucre"; dau click pe el si in prima poza el cu o gagica. Comentariul pozei? "eu si Maricruz a mea" ATAAAAAT!

Nu mai e mult, zic eu, pana cand o sa apara jocul "Prison Break" si atunci sa vezi manie mondiala....in timp ce asteptam urmatorul episod din seria III mai facem un nivel, ceva.Credeti ca nu or sa apara tricouri? ba eu sunt gata sa pun si pariu ca o sa vedem in curand baieti si fete, etalandu-si cu gratie ( sau nu ) tricourile cu favoritii lor; caiete? stilouri si pixuri? eu zic ca da. Iata cum termenul de globalizare capata un nou inteles :)

Avem aici o sursa de venit? OOOOOHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOO!

Dap...eu zic ca nu mai suntem "generatia MTV"...suntem mai degraba "generatia PRISON BREAK".

No comments: