Monday 24 September 2007

Razbunarea poate nu e chiar arma prostului


Razbunarea....e ceva bun? e ceva rau? se spune ca nu este o chestie pozitiva. Exista o expresie de genu' "Razbunarea este arma prostului", dar de ce? Pentru ca "Cel mai destept cedeaza" am putea raspunde cu o alta expresie la fel de celebra ca si prima...Si totusi...

Atunci cand o persoana a facut mai mult decat sa te dezamageasca, cand ea iti face rau cu stiinta si in mod gratuit? Sunt curioasa cati nu s-au razbunat macar o singura data pe cineva, sau daca nu s-au razbunat in adevaratul sens al cuvantului, cati dintre noi nu si-au dorit ca persoana respectiva sa sufere in aceiasi masura ca si noi?

Ei, bine eu nu pot sa ma razbun pe cineva....Daca m-a ranit sau m-a dezamagit renunt la respectiva persoanea; din acel moment am taiat orice legatura cu ea si respectivul/a nu mai aude de mine in veci. Si totusi, cateodata mi-ar placea sa simta si ea aceiasi durere pe care mi-a pricinuit-o. Ma multumesc cu zambetul amar pe care mi-l deseneaza acest gand pe fata si trec mai departe.

Am un prieten bun care nu poate tine in el suferinta asta. El spune ca nu e frumos sa te razbuni dar tare sanatos e....si uite asa, mai un iaurt in geam, mai o poza pusa pe net, mai o injuratura si individu' nu numai ca trece peste moment dar se elibereaza de tensiune.

N-am crezut cand imi povestea, dar a avut dreptate.

Era o tipa dusa rau de tot cu pluta care imi tot lasa mesaje "dulci" pe, celebrul de acum hi5. Am trimis-o la plimbare o data, de doua ori, dar fara succes. Asa ca, in gluma l-am rugat pe prietenul asta al meu sa imi compuna si mie un raspuns la ultimul mesaj trimis de individa. El si-a luat in serios sarcina si mi-a compus unul. Pana la urma am cedat si am folosit injuratura compusa de el special pentru acest moment. Am trimis-o pentru ca m-am gandit ca ar fi interesant de aflat ce raspuns ar putea da tipa la o asa explozie a imaginatiei :) Eu abia am reusit sa trec de prima parte fara sa ma bufneasca rasu'...

"Dragutza mea, ma cac pe pieptul tau in timp ce-ti dau flegme in ochiul stang! Ia spune-mi, chiar o sugi in cur aiurea cu mine sau te bagi si tu inseama ca musca in cacat, de plictiseala. Vedea-ti-as ockii aia de pitzipoanca belita in sicriu cu pula infipta in aorta si cu branza din pizda scursa pe craci, dute cu farfuzele tale si vara-ti pule in cur pana iti pocneste rozeta si te caci noaptea pe tine in pat, sau oriunde oi dormi tu. Hai iati-o in porbumb acolo de unde vii si canta la alta masa !!! "

Asta e injuratura....nu a fost atat o razbunare sangeroasa dar mesajele au incetat si eu am fost mai mult decat fericita.

Poate nu intodeauna rezolvi lucrurile cu frumosul. Daca nu ai cu cine sa te intelegi trebuie sa ii vorbesti pe limba lui/ei, indiferent cat de spurcata este ea...asa ca o mica razbunare din cand in cand cred ca este binevenita. Si daca nu poti tu sau nu ai idei, poti sa intrebi un prieten si poate se rezolva ;)

Te razbuni, nu te razbuni, dar nu te lasa calcat in picioare doar pentru ca "cel mai destept cedeaza".

No comments: