Tuesday 25 September 2007

seria 3? ce bine....NOT


Acum 4 luni am primit cadou printre altele si 4 dvd-uri. Prietenul care mi le-a dat mi-a zis "ti-am adus un serial misto de tot. sa te uiti la el". Am bagat informatia la cap si cand am ajuns acasa am pus dvd-urile in biblioteca. Am avut examene si dupa aia am toooot avut treaba asa ca dvd-urile au stat si au stat si au stat acolo in biblioteca mai departe.

Acum 3 saptamani am vazut ca a inceput un serial pe protv. Unul din seria celor anuntate cu surle si trambite. hmmmmm "Prison Brake"....mmmm.....oare unde am mai auzit eu de numele asta? am stat si m-am gandit cam o saptamana. Raspunsul a vednit natural cand am dat peste dvd-urile din biblioteca. Am sters frumos praful si am zis ca trebuie neaparat sa vad si episodul 2, asa de mult mi-a atras atentia filmuletul. Din momentul in care am dat click pe ep 2 nu l-am mai lasat sa se opreasca si uite asa, dvd dupa dvd, am reusit sa termin seria I si azi am terminat si seria II. In medie cam 10 episoade pe zi...ceea ce la mine este un mare record avand in vedere cat de repede ma plictisesc. Dar, nu....cred ca asta e singurul serial care m-a tinut lipita de televizor. Vroaim sa vad cum se termina neaparat...O mica obsesie? Se poate, dar serialul e foarte misto.

Foarte misto indeed. Te tine acolo cu sufletul la gura: scapa Lincoln de la moarte? reuseste Michael sa faca posibila evadarea? si muuuuult mai multe intrebari de genu' asta incep sa traga de tine si nu te lasa sa opresti dvd-ul.

Mie mi-a placut pana la ultimul episod....inca nu stiu dak sa zic inclusiv sau exclusiv. Cert este ca reteta americana a succesului ne loveste din nou. Evident, daca un serial sau un film este un succes atunci in mod sigur putem sa ii facem 1, 2, 3.... n continuari daca ne tine bugetul si imaginatia ( aia mai mult sau mai putin) :))

Asa ca de unde protagonistii nostri scapa si toata incurcatura se rezolva o luam de la inceput. Si nu oricum dar ce continuare ar fi mai buna decat una ciclica? Adica micutul fratior intra intr-o inchisoare din Panama, de data asta, ca sa mai schimbam decorul...Sau asta o fi nivelul 2 pt el? CE? ai scapat din Fox River? Take this! Incearca sa scapi si de aici daca mai poti! sac! cam asa am putea caracteriza ultima secventa a ultimului episod din seria II.

Acum nu zic ca nu o sa ma uit si la seria III, macar de curiozitate sa vad cu ce au mai lungit filmuletul asta, dar eu zic ca mai bine il lasau asa....Daca se termina cu seria II era mai mult decat bine.

Om trai si om vedea si seria III. O fi si o serie IV ? :)))) cine stie ce tanar si nelinistit devine si prison brake, no offense :)

No comments: