Tuesday 2 October 2007

E gol fara tine


Ai plecat si m-ai lasat asa....Ma doare deja ( si nu e decat a 4a zi fara tine ) ca am gasit casa goala azi cand m-am intors acasa; cu cine mai dau eu fuga sa mananc la pranz in Buzau? cine mai vine sa ma invoiasca pe mine de la ore ca sa mergem impreuna la Chipendales?

O sa imi lipsesti mai mult decat pot sa exprime niste simple cuvinte. O sa imi lipseasca discutiile interminabile pe care le aveam cu tine; o sa imi lipseasca mersul cu tine la cumparaturi, cand plecam pentru o paine si ne intorceam cu haine si mobila pentru toata casa; o sa imi lipseasca modul tau de a imi face emotiile dinainte de examene sa dispara folosind ca metoda masa in oras.

O sa imi amintesc mereu de tine. Am inceput sa imi aduc aminte de toate chestiile pe care le faceam impreuna: cand tu vorebeai la telefon si eu iti schimbam vitezele, cand mergeam impreuna in discoteca si te agatau baietii, cand ma certam cu tine ca ma puneai mereu sa aduc acasa sa cunosti baietii cu care ies...Imi aduc aminte si cand ma certai ca eu nu vreau sa ma imbrac in fusta desi imi sta bine :))

Vreau sa ma tii iar in brate, sa imi zici ca ma iubesti, sa facem planuri peste planuri....sa imi zici ca vei fi mereu langa mine si ca totul va fi bine.

Dar tu ai plecat si eu am ramas aici fara tine. N-o sa mai pot sa spun niciodata "muica, am venit acasa"

Nimic nu va mai fi la fel de acum inainte...

No comments: