Sunday 28 October 2007

Trustin' friends




Astazi am facut o greseala mare, mare....pentru prima data m-am indoit de prietenii mei; nu in general e adevarat, de unul dintre ei.


Am stat si am ascultat o seara intreaga cat de ticalos este A., opinia prietenei lui si cand m-a sunat ca vine sa imi aduca un cadou am si inceput sa imi pun tot felul de intrebari. Deja ma gandeam ca poate nu e chiar asa cum il credeam eu, desi il cunosc de 7 ani de zile...Se face ora 12 noaptea si imi spune ca o sa ajunga imediat la mine la bloc ca sa imi aduca acel cadou misterios.


La 1.30 ma suna ca e in fata blocului...Imi pun grabita niste blugi, imi iau adidasii, cheile le salt din mers si ies pe usa. Ma asteapta in fata blocului in "furia lui rosie". Intru in masina; nu il mai pup ca de obicei pentru ca A. "este un ticalos". Ma uit la el...e terminat de oboseala. E obosit...a plecat azi la munte ca maine trebuie sa isi termine proiectul. A plecat azi, s-a intors tot azi, si-a dus si prietenii acasa si dupa a venit la mine sa imi aduca....


porumb fiert...doar pentru ca stia ca imi e pofta de mor


...era la Bran si cand l-a vazut pe nenea cu porumbu s-a gandit sa imi aduca si mie...


Imi e rusine ca am putut sa ascult toate chestiile nasoale despre el si sa incep chiar sa le cred...cand el e ASA.


Sunt norocoasa ca am un asa prieten...despre el nu stiu ce sa zic :(

No comments: