Tuesday 30 October 2007

eu vs eu


Am citit acum cateva minute primul meu blog...pe yahoo 360, bineinteles scris acum vreun an, atunci cand nu stiam eu prea multe de hi5 sau blogspot. E un blog plin de dezamagire si durere. [ Baietii astia :) ] Il citeam acum si ma bufnea rasu' "doooamneee da' profund am mai scris atunci"...

Se spune ca gemenii evita sa scrie ceva pentru ca dupa 5 minute, cand or sa reciteasca nu o sa mai fie de acord cu ce au spus :))) Mda...adevarat. Foarte adevarat. Sa spunem ca o parte din blog ar putea ramane in picioare. Dar in mod sigur nu mai simt nimic din ce exprima blogul acela. ( normal, in anul ce a urmat baiatul respectiv mi-a dovedit cu varf si indesat ca bine am facut neacordandu-i a 2a sansa ).

Ma intreb daca are sens sa recitesc vreodata ce am scris pe blogspot. Probabil nu, pentru ca as ajunge la concluzia ca sunt o gramada de prostii si chestii superficiale.

Asa ca ma intreb: sunt chiar atat de schimbatoare,trec cu atata usurinta de la o stare la alta, incat sa nu mai fiu de acord cu mine?

Va veni vreodata ziua in care ma voi pune de acord cu mine? Sau asta sunt eu si asa voi ramane pentru totdeauna?

Deja suna a material pentru psihologie, daca nu psihiatrie, eu ar trebui sa stiu cel mai bine :) ( a se vedea manifestarile schizofreniei si personalitatii multiple ).

Sau poate ca ma contrazic doar la capitolul suferinta: ce mi s-a parut la un moment dat ceva extraordinar de dureros sa mi se para acum amuzant, ca acel prim blog. Sper sa fie asa si...

Sper ca la anu', pe vremea asta sa nu ma mai doara si sa nu ma mai sufoce atat de tare lipsa EI...

No comments: