Thursday 4 October 2007

Girls day out



Un pic de soare a inceput sa iasa pe strada mea...Mai intai un coltisor, apoi rasete adevarate. Aproape ca mi-a fost rusine sa recunosc ca azi m-am simtit asa de bine.

Trebuia sa fie o zi simpla: vizita la un secretaria de facultate dupa care un tuns rapid si gata, acasa.

Am plecat spre salonul care imi poarta numele si atunci sa vezi incercari...aglomeratie, injuraturi, claxoane pentru ca am nimerit la ora de varf. Da-i si inainteaza 5m/ ora si vezi daca mai prinzi programarea. Dap...am inceput sa avem griji din astea de blonde: ah, daca ratam programarea la beauty salon??

Si pentru ca orice fata care se respecta stie ca asa ceva este de neimaginat am inceput sa ma gandesc la metode de evitare a coloanelor de masini. Bineinteles ca atunci cand am depasit si eu pe linia de tramvai dita coloana de masini oprite la semafor in piata victoriei exact atunci s-a nimerit sa impart intersectia cu un politist. Organul legii mi-a strigat impunator de pe motorul pe care il strunea intre picioare "DA-I INAPOI!!!" Ok ok ma gandesc eu, inapoi, inapoi dar pana unde? Nici nu apuc bine sa imi termin gandul ca aud "HAAAI ODATA,PANA INCEPE REFUGIU'!!!" Bineinteles ca imi trec toate injuraturile prin gand...unde inapoi? ca in spate aveam deja vreo 4 masini. In fine...nenea de pe motocicleta se razgandeste si ocoleste traficul, iar noi ne-am continuat drumul spre salon.

Dupa acest mic incident am reusit sa ne tundem fara sa imi iau amenda...Bine ca am scapat de amenda ca se duceau banii de tuns :))

Tunsul a fost urmat de un pranz la fel de fitos ca si frezele noastre cele noi, la Carul cu Bere.

A fost frumos si amuzant si cum am zis, mi-a fost jena ca m-am simtit atat de bine...Si am ajuns acasa.

Casa e goala fara ea, nu m-a intrebat nimeni unde am fost, nu era ea sa ii arat tunsoarea mea cea noua si sa ii spun unde am mancat...I miss her sooooo much!

No comments: