Monday 3 December 2007

Luna noastra


E a noastra, fie, o impartim :) o luna care a inceput cu un meci de biliard si un suc si care s-a terminat cu un sarut "fenomenal" ( si nu, nu mi-o iau in cap chiar dak a fost asa ). A inceput cu "a fost odata..." si nici unul din fratii Grimm cu tot cu prietenul H.C. Anderson nu ar reusi sa faca o alta poveste mai frumoasa ca a noastra. Au urmat plimbari prin parc, mese la mec si la kfc ( unde de fiecare data cand intru cu el incepe melodia mea ); ciocolata calda in silence asorata cu imbratisari si saruturi tandre in laptarie. O excursie la Sighisoara unde am gasit si decorul potrivit pentru povestea noastra, unde ne-am plimbat prin ninsoare, unde ne-am facut declaratii de dragoste pe masina albastra, unde ne-am imbatat atata unul cu celalalt ca acum ne este greu sa stam despartiti mai mult de cateva ore. Dupa Sighisoara am inceput sa facem cumparaturi ca in familie si de aici si glumele noastre si tachinarile pe teme familiale :) Bineinteles ca au fost si nelipsitele meciuri ale Rapidului si ale nationalei pe care le-am vazut impreuna, si care mi s-au parut frumoase ( stiu , ciudat, eu nu ma uitam la meciurile de la noi :) dar deh ). Au urmat vizitele pe acasa. I-au cunoscut aproape toata familia si el pe a mea, iar lumea poate sa jure ca l-a trecut bunik-mea la intretinere :) nu ne plictisim nici acasa: filme, mortal kombat, cs, filme iar, mancare, editari de poze, gsp cand zice ca nu il vad.

Programare la doctor ( deh , cetatenii model respecta guvernul deci analize we must do ). Nici metroul nu a scapat de noi pentru ca unii dintre noi au simtit nevoia sa ia, drept suvenir, niste cartonase publicitare.

Am inceput si activitatile specifice sarbatorilor :) mai un targ de craciun la Dales mai un targ de suveniruri la Romexpo, iar intre ele una bucata The Elements of Life si o inaugurare de cel mai inalt brad de Craciun din Europa.

Dupa o luna mi-a facut cadou luna, iar pentru ca am fost cumine am primit si bonus, soarele de pe cer :D

Recapituland tot ce am facut luna asta mi-a daruit luna, soarele si inca imi face cadou dupa cadou in fiecare zi...

No comments: