Sunday 23 December 2007

Dulci nimicuri


Se gandeste mereu la mine si imi arata...imi arata asa de mult ca vorbele ar putea sa lipseasca. Dulci nimicuri pe care le face si cu care ma face sa zambesc, cu care ma convinge in fiecare zi ca tine mai mult, mai mult si mai mult la mine.
Simte imediat cand nu imi convine ceva, indiferent cat de mic e acel ceva.
Ma cert cu el jumate de ora pentru ca la -7 grade eu refuz sa imi iau caciula; in final renunta el si ma lasa in pace.
Lucreaza de dimineata pana seara sa "repare" calculatoarele unora, iar la sfarsit vine si mi-l repara si pe al meu.
Nu conteaza ca e asa de obosit ca nici nu poate sa vorbeasca dar "mi-a promis" asa ca se incapataneaza si nu se ridica de la birou pana nu e gata.
Nu se supara nici cand il bat la Tekken, nici cand tip la el...Se incrunta el un pic da' ii trece la fel de repede.
E in stare sa stea la o coada imensa doar ca sa imi cumpere mie jumate de porumb fiert.
Imi tine mainile in ale lui in asa fel ca indiferent cat de inghetate sunt ale lui, ale mele sunt calde.
Patineaza o ora intreaga desi il rod patinele de il innebunesc doar pentru ca stie cat de mult imi place si nu vrea sa plecam de pe patinoar.
Ma tine mereu in brate si niciodata, la el in brate, nu mi-e frig, nu mi-e frica, nu mi-e rau, nu sunt nervoasa, nu sunt trista.
Imi aduce 12 jucarii de plus in 3 zile pentru ca nu rezista sa mi le aduca pe rand.
Plecam sa ne luam telefoane, iar el refuza cu incapatanare sa isi ia, doar pentru ca al meu nu mai e in stoc. Am plecat sa le luam impreuna asa ca impreuna ni le luam.
Imi place cum ma tine de mana si ma mangaie din cand in cand. Imi place ca e mereu grijuliu si nu imi lipseste nimic nicioadata atunci cand sunt cu el.
Nu rade nicodata de mine, nici chiar in momentele mele de "blondina"; doar ma saruta pe frunte si ma strange in brate.
Mai are un pic si adoarme si eu ii dau ghionturi pentru ca nu pot sa dorm. Se trezeste si nu se supara nici a2a oara cand ii fac asa, nici a-3a...nici a 4-a.
Ma suna mereu cand e pe drum spre casa pentru ca nu ne-am despartit decat de 10 minute, dar i s-a facut dor de mine.
In fiecare zi face mici nimicuri pentru care il iubesc mai mult...si mai mult...si mai mult...



No comments: