Tuesday 25 December 2007

...ho...ho...ho NOT


Cadouri de craciun? yes! nu unul, ci chiar mai multe. Urari de Craciun? Au fost destule si din astea...unele mai inspirate, unele mai putin, majoritatea primite prin sms-uri. Trei telefoane primite pentru a mi se ura toate cele, vreo 30 de sms-uri. Pacat ca din cele 30 de sms-uri nu era niciunul din suflet. Un singur sms trimis la 5, 10, 15 persoane? Nu mi se pare chiar cel mai inspirat mod de a ura cuiva ceva. De ce o faci dak ti-e lene sa trimiti fiecarei persoane? Mai bine trimiti un mesaj dar macar il trimiti acelei persoane, nu tuturor celor pe care ii ai in agenda telefonica. Cel putin asa gandesc eu...

Dar ce faci cand primesti de la prietena ta cea mai buna un astfel de sms? Intai crezi ca e scris de ea, desi e ceva, acolo care nu se leaga...te mai gandesti un pic, dar zici "hai, lasa, cine stie?". Dupa care primesti acelasi sms de la o alta persoana, moment in care iti pica fisa...Cica iti este prietena cea mai buna, dar nici macar nu s-a obosit sa citeasca mesajul si sa se gandeasca un pic inainte de a-l trimite..."sa ti se implineasca acum ce nu ti s-a implinit de ziua ta". Cand l-am citit am avut un moment de....de gol pur si simplu. Un singur lucru mi-am dorit de ziua mea, iar acel lucru nu ar mai avea cum sa se implineasca acum. Nu numai ca a fost un mesaj neinspirat dar m-a ranit din doua motive. Odata pt ca se pare ca nu merit nici macar un sms original ( dak un telefon nu se poate ) iar in al doilea rand pentru ca, l-a trimis asa dar putea sa mai modifice la el. Asa ca stau si ma gandesc ...am rezistat la micile rautati ca doar m-am obisnuit; i-am gasit chiar si scuze atunci cand rautatile au fost mai mari...dar acum chiar m-a durut pentru ca mie mi-a aratat cat de putin ii pasa ei de mine.

In fond ea trebuie sa faca o lista cu tot ce i s-a intamplat anul acesta, la cat de greu a fost anul acesta pentru ea...Eu nu am de facut nici o lista...pentru ca stiu exact cat am suferit si care a fost evenimentul ce mi-a schimbat viata pentru totdeauna. Exact acest eveniment mi l-a reamintit si nu numai ca mi l-a reamintit, dar l-a facut de 10 ori mai dureros prin naivitatea cu care a trimis mesajul...pentru ca mama nu s-a facut deloc bine...


Craciun Fericit si tie, C. pt ca al meu e primul fara ea....


P.S : mersi zuzei ca m-a sunat si ca tine la mine, lui mihai si lui flo...Lui M. nici nu ii mai spun pentru ca stie deja tot ce e in sufletul meu.

No comments: