Thursday 6 December 2007

Cadoul perfect



E prima data in multi multi ani cand nu am fost nerabdatoare sau entuziasmata in legatura cu ziua de azi, in legatura cu posibilele cadouri pe care le-as putea primi. E ciudat pentru mine, pentru ca inca mai cred in Mosh Craciun si Mos Nicolae, dar acum nu ma entuziasmeaza ca pana acum...de ce?

Pentru ca indiferent de cadourile pe care le-as primi, nici unul nu o sa il intreaca pe cel pe care il am deja. Cadoul meu? Ei bine, cadoul meu sunt prietenii mei pe care nu i-as da pentru nimic din lume. Am un frate pe care il bat in orice zi la........ M.K bineinteles, am o blogeritza care e in cautarea Lui, am un bebe ( care pare ) inocent ( dar numai prostii face ), dar nu in ultimul rand am o zuza tzacanita si un fotograf sensibil indragostitzi unul de celalalt, la nebunie. Desi e mare si colorat asta nu e tot cadoul meu.

Mai este EL. El intregeste cadoul si ii da forma finala. El a adus bucurii si trairi noi, zambete si batai rapid-e ale inimii.

Ei toti, impreuna sunt cadoul meu si nimic nu il poate depasi ca valoare. Nu imi doresc nimic mai mult de la Mosh, fie el Nicolae, fie Craciun....deja am, sac!

No comments: