Tuesday 27 November 2007

more...more...more...


"i love you!"
"i love you more!"


Uite asa glumeam noi zilele astea si radeam ca nu putem, de fapt, sa masuram care dintre noi iubeste mai mult...Sunt tentata sa zic acum ca el...El, pentru ca eu am reusit sa il fac sa sufere, fara intentie, dar am reusit. Ma iubeste mai mult pentru ca, dak eu nu m-as fi prins ca i-a pierit brusc zambetul si ca i-a disparut cheful, el m-ar fi lasat sa cred ca totul e ok atata timp cat eu sunt fericita; de parca nu ar fi fost destul ca a stat si a inghetat pe mariginea patinoarului doar ca sa patinez eu...ca m-a vazut cum radiam de fericire.

Nici nu a trebuit sa raspunda la telefon sau sa scrie ceva pe mess, pur si simplu am simtit cat de tare l-au atins vorbele mele. Si dak am putut sa simt cat de tare l-a durut inima cand i-am zis eu ce i-am zis, de ce nu am simtit inainte ca nu ar trebui sa zic asta? El nu mi-ar fi spus asa ceva, sunt sigura...

Ma iubesti mai mult, fie! M-ai batut si aici, nu numai la biliard si la literati.

No comments: