Monday 5 November 2007

"Our world..."


"[...] Eu: astia suntem noi? singuri impotriva tuturor?

El: nu singuri impotriva tuturor, ci DOAR NOI [...]"


Stam impreuna din ce in ce mai mult si nu ne vine sa ne dezlipim unul de altul. Nici acum nu imi vine sa cred cat de bine ne intelegem. Sa ne despartim de ia cel putin jumate de ora, vorba reclamei: "pa, te pup", "si eu te pup", "pa, gata, plec, hai sa te mai pup o data", "acum stai sa te pup si eu" si uite asa se face o ora aproape de cand ne spunem "pa". Nici nu apucam bine sa ne luam "la revedere" si sa ne indepartam unul de celalalt, ca deja ni se face dor unul de altul. Vorbim ore intregi la telefon in fiecare zi pentru ca mai apoi sa stam impreuna 6-7 ore, iar cand ajungem acasa vorbim din nou ore intregi. Nici nu stiu cand se face dimineata si cu greu ma desprind de monitor si de tastatura. Nu stiu ce se intampla cu mine, dar un lucru stiu sigur, cand ma duc la culcare el este ultimul meu gand, iar dimineata, el este cel cu care imi incep ziua. Sunt atat de fericita incat ma intreb cateodata ce trebuie sa faca cineva pentru a fi asa de fericit cum sunt eu, acum....

I want this to last forever...


2 comments:

Anonymous said...

1 la mana , aia e poza de la mine... 2 la mana, eu cu iubitu meu cucerim lumea...

Anonymous said...

sa fie clar!!! :P