Wednesday 2 May 2007

8 vs 8




….sau Gerrard vs Lampard.
Azi a fost mare meci mare in Uefa Champions League si anume returul Liverpool-Chelsea. Mare pentru ei, mare pentru romanasii nostri de acasa care sperau sa se califice si ei odata cu victoria lui Chelsea; teapa pentru Dinamo teapa si pentru Chelsea. Mare meci pentru Murinho cel isteric si mare pentru Benitez ca deh…e raca mare intre cei doi macho.
Mare meci si pentru mine. Imi place fotbalul, recunosc…Desi sunt putine fete care sa spuna acest lucru, ei bine, exista si eu sunt una dintre ele. Imi place fotbalul atata vreme cat nu vorbim de fotbalul romanesc. Imi plac golurile spectaculoase, atmosfera de pe stadioanele din afara, imi plac pasele si bineinteles imi plac penalty-urile. Si cu toate astea , azi nu m-am uitat la fotbal, ci mai curand la fotbalisti. Dintre toti jucatorii de fotbal pe care ii stiu nu imi plac decat doi: Frank Lampard si Steven Gerrard. Coincidenta a facut ca azi sa fie amandoi pe acelasi teren. Mare dilema pe capul meu…cu cine tin azi? Cu Chelsea? Cu Liverpool? ( Traducerea intrebarilor anterioare fiind desigur: “cu Lampard?”, “Cu Gerrard?” ) Greu, domne’ ,greu. Sunt sigura ca sunteti de acord cu mine.
Concluziile meciului? Ei bine Gerrard a alergat mai mult si a fost rasplatit cu mai multe prim-planuri de catre operratori…Lampard a cam tras chiulu azi, dar a fost si el destul de prezent pe ecran…Deci o zi buna pentru mine, doar am apucat sa imi clatesc si eu un pic ochii. Au fost si penalty-uri, asa ca, din pacate Lampard pleaca acasa, din fericire Gerrard merge mai departe. Bineinteles, din punctual meu de vedere, era la fel de frumos sa fie invers si sa mearga Lampard mai departe…Oh well, cam asa am vazut eu meciul de azi. Nu mi se intampla des, dar azi m-am uitat la meci ca o adevarata fata.
Ah si sa nu uit, pentru cei care nu stiu, Lampard are numarul 8 pe tricou, la fel ca si Gerrard.

No comments: