Monday 30 April 2007

Unde sunt EU....?


Ma ridic azi din pat si nu stiu cum se face ca dau cu ochii de un ziar uitat mai demult prin camera.. Cine stie de cand e si cum de mi-a atras atentia dupa atata timp. Il iau sa il duc la cos si imi pica ochii pe zodiac…Il citesc din obisnuinta si uite ca se naste intrebarea: de ce citeste lumea zodiacul?
Eu una il citesc si daca imi convine ce spune, daca e de “dobri” ( = de bine ) il iau de bun si e clar ca nu are cum sa imi mearga altfel decat cum sta scris acolo. Daca scrie de rau mi se pare si normal sa ignor “prostia” ca deh…cati gemeni pot aiba in acelasi timp o zi la fel de proasta,nu?
Totusi curiozitatea persista asa ca, greu de tot, ma dau jos din pat si o iau, asa incet, sper calculatorul meu. E clar, avem de-a face cu “a google moment”.
www.google.com -> search: caracterizari zodii -> Gemeni si iata ce spune caracterizarea:
“Nativul din Gemeni este sensibil si sociabil.” Hm....da asa e. Lucrurile, cuvintele trec prin mine de fiecare data, fie ca sunt de bine sau de rau, si mereu imi fac prieteni foarte repede. Deci 1-0 pentru zodiac.
Citesc mai departe: „Se adapteaza foarte usor, este curios, interesat de absolut orice fel de lucruri”. Mmm din nou adevarat. Nu m-a depasit niciodata o situatie noua, ba dimpotriva imi plac lucrurile noi pentru ca ma plictisesc repede. Curioasa sunt mai ceva ca un copil si pana nu verific fiecare coltisor dintr-un loc nou nu ma linistesc. Tre’ sa vad eu neaparat cum e prinsa cureaua aia, ce face butonul ala, dar in partea aia ce e? Hm...curios, zodiacu’ are iar dreptate. 2-0 pentru el.
„Este un om exceptional, iesit din comun.” Asa zice EL, Zodiacul. Sa fie adevarat? In fine, la capitolul asta sa spunem ca e remiza, deci 3-1 pentru el.
Zodiacul mai zice: „Calitatile sale exceptionale il pot conduce spre superficialitate. Exprimarea neglijenta poate adesa jigni sau dezinforma”. Trebuie sa recunosc ca iar are dreptate....Am aflat, de curand, ca ce zic se poate interpreta si intr-un sens negativ si din cauza asta se intampla sa mai ranesc persoanele cu care vorbesc. Incepe sa ma sacaie...5-1 pentru Zodiac? Dar hai sa citesc mai departe, cine stie?
Ultimul paragraf din caracterizare : „Nu este foarte ordonat si statornic. Temperamentul sau sanguin determina si defectele cele mai frecvente: lipsa concentrarii si superficialitatea.” E clar...este o conspiratie la mijloc. Cum poate sa fie adevarat chiar si ultimul paragraf ?!? E adevarat ca nu am cea mai ordonata camera din lume si ca la mine biroul poate fi caracterizat prin expresia „ordine in haos”; e adevarat ca ma plictisesc repede si ca nu ma pot concentra prea mult la aceiasi chesti....e adevarat chiar si ca atunci cand ma plictisesc incep si ma eschivez. Da’ nu mi se pare corect....Ce fac ei aici? Cum ramane cu „unicitatea individului”? Daca oricine da un search pe net cu zodia mea inseamna ca acel cineva poate sa afle exact cum sunt eu?!
Nu e corect. Si eu care ma credeam originala....

2 comments:

Corina said...

TU nu esti intr-un zodiac. Toate chestiile scrise la zodiac pot fi interpretate si adaptate in functie de persoana, nimic nu e scris la modul absolut :"gemenii sunt singurele persoane dezordonate de pe lume". Si eu sunt dezordonata si nu-s geaman. Think about it ;)

DeeDee said...

Dupa principiul "DeeDee, do not push that button!!!" si "DeeDee, o sa cada biroul pe tine!!!", sa stii ca si Leii mai au niste "calitati" de-astea "unice".
Intotdeauna s-a simtit nevoia unei generalizari, a incadrarii fiecarui individ intr-o categorie... Si-atunci cel mai usor e sa faci un horoscop, ca tot il citeste toata lumea :))