Saturday 14 May 2011

Maybe or maybe not

"no, ce vrea sa insemne status-ul tau? ce vrei sa spui cu asta?"
"Maybe i should wake up from my dreams" e enuntul care a generat controversa. Ce sa insemne? inseamna ca admit in sfarsit ca, desi logica mea e una de fier si judec tot ceea ce vad, aud, mi se intampla, intr-un mod rational, nu pot sa nu visez, sa nu simt. Asa sunt si nu am de ce sa imi para rau. Pur si simplu simt totul. In afara de faptul ca simt, visez extrem de mult. Imi place mie sa am aceasta posibilitate, sa imi fac planuri, sa visez la "mai mult", "mai bine", "mai frumos". Daca nu as visa ce as fi? un robotel, un calcultor care ar genera solutii si raspunsuri la probleme matematice, clar definite. Viata nu este matematica pura, este si atingerea ploii reci pe pielea fierbinte, adiere de vant, dragoste si muzica, tristete, dezamagire, mirosul parfumului impregnat intr-un tricou si amintirea unei zile frumoase. Viata este un sir de evenimente, strans legate intre ele, care isi regasesc cu toate ecoul in inima mea.
"da' tu iti dai seama ca asta e nebunie, nu? daca treci totul prin inima o sa innebunesti!" Nu, nu o sa innebunesc, doar ca asa o sa fiu ranita mai usor, dar o sa pot si sa zambesc din orice tampenie. Imi pare un pret rezonabil...O sa fiu eu in continuare, o sa ma pot bucura de o zi frumoasa de inceput de vara, in care razele soarelui patrund prin draperia albastra, subtire, si imi mangaie obrajii; aleg sa visez mai departe; aleg sa simt totul.

No comments: