Saturday 28 May 2011

Cum sa...


"Cum sa ii mai diminuezi iesirile la bere?" este titlul unui articol pe care l-am vazut azi pe net. Prima mea reactie cand am vazut titlul a fost "da' de ce?" Da' de ce as citi acest articol? Da' de ce i-as impune un anumit numar de iesiri la bere?

De ce sa il privez de ceva ce ii place? probabil ca nu iese la bere cu prietenii in fiecare zi, de ce sa ma imbufnez sau sa ma supar ca pleaca si cu ei? El nu imi impune mie cate haine sa imi cumpar pe zi/saptamana/luna sau de cate ori sa ies cu fetele, asa ca nu vad nici un motiv de cearta in a iesi la bere.
Sa fii intr-o relatie inseamna mai mult decat sa stea cu tine non-stop si sa te soarba din priviri. Nu trebuie sa isi schimbe stilul de viata doar pentru ca te-a cunoscut pe tine. Nu trebuie sa uite de tot ce este in jurul lui, de oamenii pe care ii cunoaste si de prietenii pe care ii are. Da, e frumos sa isi imparta acum timpul in momentele petrecute cu prietenii lui si momentele petrecut cu tine. La fel poti face si tu. Iese la bere? Iesi si tu la cafea, dar nu ca sa ii faci in ciuda, ci pur si simplu pentru ca asa este normal!

No comments: