Tuesday 20 October 2009

Multumesc pe aceasta cale


VECINILOR MEI pentru faptul ca de 5 ani de zile ma stimuleaza incontinuu sa fiu o soferita din ce in ce mai buna; pentru ca in fiecare seara in care ajung acasa ei imi lasa doar strictul necesar ca si spatiu de manevra pentru a efectua gararea cu spatele - se pare ca sunt asa de buni vecini incat mi-au masurat masina si, pun pariu ca, exact inainte sa ajung acasa, imi aranjeaza "decorul" asa incat sa fiu stimulata la maxim. Le multumesc din suflet pentru ca asa am devenit experta ( nu, nu am de ce sa fiu modesta ) si pentru ca acum sunt absolut sigura de faptul ca pot parca in orice conditii, oricand, dintr-o singura miscare.
Le mai multumesc vecinilor mei si pentru faptul ca in fiecare dimineata imi astern un adevarat covor pana la masina, fie masina personala, fie a RATB ului; ma simt ca un superstar si ma uit stinghera dupa eventualii paparazzi. Conteaza ca acest covor este compus din coji de seminte? Nu, nu sunt pretentioasa...
De asemenea as dori, pe aceasta cale, sa le multumesc din suflet ca au grija toata noaptea de masinutza mea si ca stau sprijiniti de ea, ca o folosesc pe post de bar. Nu, nu trebuie sa se deranjeze sa isi ia sticlele de langa rotile masinii, e destul ca nu le-au lasat pe capota.
Nu in ultimul rand, as dori sa le multumesc extrem de mult pentru ca seara imi spun povesti interminabile ( ca tot spuneam acum cateva zile ca imi plac povestile ) despre fotbal, femei usoare si despre cat de mult muncesc ei; in special as dori sa le multumesc vecinilor pentru ca desi a venit frigul ei isi continua povestile, iar aceasta activitate nu este sezoniera.

As dori sa le multumesc si celor de RADET/APA NOVA ca m-au facut sa apreciez calitatea celor 2 paturi de lana pe care le am de la bunica si pentru ca ma ajuta sa ma intorc in trecut; multumesc din suflet ca de o saptamana imi fac baie la ibric, ca piticul din poveste.

1 comment:

cory said...

:))))) ce-am mai ras! :))) subscriu la tot ce ai scris :)) mai ales la partea cu semintele !