Thursday 22 October 2009

Ce inseamna sa fii "fericit"?


Cat de usor poti sa faci pe cineva fericit? O dicutie intre doi amici foarte, foarte buni:


MiHAI: ceaci?
ME: bene
MiHAI: iauzi
ME: de la munci agricole
MiHAI: dc faci asa bine?
ME: tu?
MiHAI: eu nu asa bine k tine
MiHAI: nu am dc sa zic ca fac bine, dar nu sa intamplat nimic in plus k sa zic ca fac rau
ME: uof
ME: as vrea sa zici si tu ca faci bine
ME: f bine chiar
MiHAI: mdah
MiHAI: sami treaca raceala
MiHAI: sa imi termin d scos cele 2 masele d minte
MiHAI: sa termin cu nebunia d la serviciu si facultate
MiHAI: sa apuc si eu sa dorm mai mult
MiHAI: sa gasesc si eu p cineva dornic sa iasa cu biclele in weekend
MiHAI: si sa gasessc o fata dragutza ptr nevoi personale
MiHAI: si apoi o sa iti spun chiar k sunt happy
ME: si cum pot sa te fac fericit?
ME: iti aduc un fervex
ME: iti semnez fisa de concediu de odihna
ME: iti scot alrma de la ceas
MiHAI: am luat, mia trecut momentan
ME: si merg cu tine cu bicicleta?
MiHAI: dar acu beau bere rece
MiHAI: si nuj cum o sa ma trezesc maine
MiHAI: stii tu sa mergi p bicicleta?
ME: stiu sa fac o multime de chestii
ME: role bicla inot
ME: remember/.
ME: ?

No comments: