Wednesday 16 April 2008

De ce...


...e atat de greu sa fac ceva? Indiferent ce...? Nu inteleg de ce trebuie sa ma lupt pentru absolut tot ceea ce am sau pentru tot ceea ce vreau. As vrea odata sa pot sa zic si eu "uite ce usor a fost", dar nu...de fiecare data cand vreau sa fac ceva, sa plec undeva, sa merg undeva sau sa cumpar ceva trebuie neapart sa ma lovesc de cateceva. De ce? De ce...nu poate sa fie usor nimic, absolut nimic in viata asta?
La scoala ma lovesc de unele dintre cele mai "blonde" minti ce pot exista; la fel la magazin, pe strada, in masina, in tramvai, la coada la paine, la biblioteca; in jurul meu oamenii se pun de acord sa faca ceva intr-o suta de ani. Pentru o simpla iesirea la gratar a trebuit sa ma cert, sa aman, sa astept inca o saptamana si nici atunci nu toata lumea a fost multumita.
Acum tot ce vreau este sa stim si noi, studentii unei facutati pierdute din ASE, cand anume trebuie sa depunem conventiile de practica. Vreau sa stiu ca sa pot sa imi fac si eu alte planuri, sa traiesc si eu viata fara sa ma gandesc mereu ba ca am seminar, ba ca am cursuri, lucrari, examene sau colocvii si sa pot sa imi planific si eu o mini-vacanta...nu pot sa fac nimic pentru ca nimeni din facultatea mea nu e in stare sa ne dea si noua informatii corecte , intr-un timp util.
Stam si asteptam ca niste cersetori informatia data cu picatura, un zvon de care depinde un examen sau o soapta pe care dak o prinzi din zbor, la capat de coridor, poti sa lipsesti sau sa ajungi la o intalnire importanta sau la seminarul care trebuie...

M-am saturat sa fie greu....m-am saturat de tot...Am obosit.

No comments: