Friday 25 April 2008

livin' my dreams, dreamin' my life



Cat de mult visam? Sau cat de mult ne este permis sa visam...?
De cate ori nu am auzit expresia "esti cu capul in nori"? este chiar atat de rau sa fii cu "capul in nori"? sau este bine?
Bine, rau, eu visez...visez si nu imi pasa. Visez la lucruri apropiate si care s-ar putea intampla maine. Visez la lucruri care se pot intampla peste 20-30 de ani si visez la lucruri care nu se vor intampla niciodata. Visez la o bratara, la viitoarea mea slujba, la familia mea viitoare, la prietenii pe care o sa ii am peste 20 de ani, la un nou sortiment de inghetata, la masini care sa zboare si la vacantele in Dubai; visez la zile din copilarie, la trecut si chiar la prezent. Mai presus de orice visez ca sunt copil inca...
Stiu cand visez si nu ma pierd in vise niciodata...dar imi place sa am lumea mea exact asa cum o vreau eu. In lumea mea nu exista nici rautate, nici suferinta, ci numai dragoste si fericire...Este lumea mea si nimeni nu o sa mi-o ia vreodata atata timp cat inca pot sa o visez.

No comments: