Saturday 12 December 2009

Scrisoare catre Mos Craciun


Draga Mosule,


Ti-am mai scris o data, pe vremea cand eram mica-mica, daca iti mai aduci aminte. Era o scrisoare pe care am compus-o impreuna cu fratele meu, dupa ce am vazut un film despre tine si familia ta. Ne-ai si raspuns, deci sunt sigura ca iti aduci aminte de noi, daca de mine personal, nu.

Uite, vroiam sa iti spun ca am fost cuminte anul asta, dar eu as vrea totusi sa nu ma vizitezi. Sunt de acord ca poate merit cadouri, dar cel mai mare dintre toate ar fi in acest moment sa nu vii tu. Sau si mai bine, sa dam fast-forward peste luna decembrie. Tot ce vreau de Craciunul acesta ar fi sa nu aud colinde si sa nu vad familii reunite la masa depanand amintiri siropoase si momente dragastoase. Nu vreau sa mai vad si anul acesta brazi impodobiti, turte dulci agatate in ei sau globulete sclipitoare agatate in vitrina fiecarui magazin...

Ce zici? Crezi ca se poate? Poti sa imi faci cadoul asta? Promit ca nu te mai rog altceva!


Craciun fericit, Mosule, alaturi de cei dragi!


Cu drag,

Ioana


P.S: ah, da, si nu ma intreba de ce, pentru ca nu vreau sa vorbesc despre asta...

1 comment:

Suflet naiv said...

Eu imi doresc ceva, dar nu stiu daca se incadreaza in "cadou"