Friday, 12 June 2009

In dialog cu ILink


Isi mai aminteste cineva "furtuna" de acum 4 zile? Ei bine, eu o sa mi-o amintesc mereu: intai a picat netul, apoi curentul si bineinteles, reteaua de telefonie. Cum de la ce? de la ploaia si de la furtuna nemaivazuta. Si ce daca suntem in secolul 21? Ce daca se spunea in anii '90 ca in secolul 21 vor exista masini zburatoare? se mai mira cineva ca acestea nu exista? Eu am incetat de mult sa mai mir; atata timp cat nu exista strazi pe care sa putem merge cu o Dacia 1300 si cat timp netul, curentul electric si telefonia cad la prima ploaie si primul vant...
Dar sa lasam asta si sa trecem in revista intrebarile pe care cei de la departamentul relatiilor cu clientii ni le pun in momentul in care ii contactam pentru a le comunica faptul ca nu functioneaza internetul

intrebarea 1: "Ce problema aveti?"
de parca as suna la departamentul tehnic sa ii intreb cat este ceasul...in fine, sa spunem ca aceasta nu este cea mai deplasata intrebare

intrebarea 2: "Router in casa aveti?"
hm...nu, nu am router in casa

intreabrea 3: "Switch aveti in casa?"
mmm, din nou nu, este pe scara blocului.

intrebarea 4: "Sigur nu aveti router in casa?"
nu, am 2 calculatoare cu 2 abonamente diferite, 2 ip-uri, NU AM ROUTER!

intrebarea 5: "Dar sigur nu aveti switch in casa?"
domne, nu intelegi limba roamana? nu am router, nu am switch"

intrebarea 6: "Vecinilor le merge netul?"
what the fuck?!? dupa ce am incercat sa imi pastrez calmul, intrebarea 6 ma scoate din sarite: domne, dar tu crezi ca eu ma duc acum prin cartier sau prin bloc sa verific daca vecinii mei au net?! eu am sunat sa aflu de ce NU am EU net, nu vecinii mei!

intrebarea 7: "Cele 2 calculatorase au mare X pe ele?"
Nuuuuu!!! palpaie unul singur....

intrebarea 8: "Imi puteti spune va rog setarile placii? ip-ul, subnetul, DNS-ul?"
daca asta va ajuta sa aflati de ce nu imi merge netul...fie.

intrebarea 9: "Mda...deci ati spus ca nu aveti router si nici switch in casa...puteti verifica totusi daca vecinilor le merge netul?"
da, asteptati o clipa, ma duc acum. Nervoasa pun telefonul pe biroul si incep rezolvarea unuia dintre subiectele pt licenta...dupa 5 min iau telefonul si il pun la ureche:

"alo!! alo!", vocea operatorului suna la capatul celalalt al "firului", "ati aflat? vecinilor le merge?"
domne tu chiar nu gandesti?! chiar credeai ca ma duc sa vad daca ii merge vecinului netul?

intrebarea 10: "Ce fel de antivirus aveti?"
moment la care cedez, ii spun ca m-am saturat de aceste intrebari pe care mi le-au tot pus un an intreg si ca vreau sa se faca ceva ca sa beneficiez de serviciul pe care il platesc.

Concluzie: "Mda ...observ intradevar ca nu functioneaza internetul la dumneavoastra. Voi intocmi o fisa de incident si voi anunta echipa tehnica"
mersi, deci eu notez ca proasta, in fiecare luna, de cel putin 5 ori, numarul de inregistrare si imi scad la casierie zilele in care netul nu a functionat...Alta solutie nu aveti?
"Am urgentat catre echipa tehnica problema dvs si va vor contacta in cel mai scurt timp cu putinta"
da, sunt sigura de asta. M-au tot contactat pana acum...Chiar va cred de data asta.*


* pt alte intrebari tampite puteti suna si voi la 0212009393 si tastati 2! va urez Multa rabdare!

1 comment:

Just DeeDee... said...

Uite, ma, de-aia am eu Clicknet. Oricat de blamat ar fi de unii-altii, nici nu am simtit furtuna aia...
Aaaa, ba mint, am simtit in momentul in care din cei 30 de prieteni online pe mess, au ramas cam.... 5 [:)))))))]