Tuesday 9 June 2009

Happy b-day to me today


O zi de nastere sarbatorita ca in povesti: trei zile si trei nopti alaturi de cei mai buni prieteni pe care si-i poate dori cineva. Stau acum si scriu, rememorand zilele ce au trecut in timp ce incet incet se goleste sticla de Redd's de pe birou. Nu am planificat sa "intind" atata ziua asta, mai ales ca nu eram chiar in spiritul necesar, dar uite ca prietenii au stiut cum sa ma trezeasca la viata...
Ce mi-a placut la fiecare dintre ei a fost ca anul asta m-au intrebat rand pe rand, ce imi doresc de ziua mea. Nu le-am raspuns pentru ca nu sunt obsinuita sa ii pun pe oameni sa imi ia ceva in mod special, mai ales atunci cand cel mai mare cadou pe care mi-l pot face este sa fie langa mine.

Imi iubesc prietenii si mai ales fratele mult, mult de tot si nu i-as da pentru nimic in lume!
P.S: deedee nu m-a intrebat :))) se pare ca sunt un porc :)))))))

1 comment:

DeeDee said...

Buey.... Io te-am intrebat cumva ce vrei de ziua ta? :-w :))
La multi ani, polcule! :) >:D< :*