Sunday 23 March 2008

just us


Parca am avut din nou gura aurita....am scris despre fericire si incep oamenii din jurul meu sa fie fericiti.
In sfarsit C. are din nou aerul de copil inocent si mereu cu zambetul pe buze...Este fericita acum dupa mult timp in care a asteptat, a asteptat, a asteptat si iar a asteptat. A meritat? Sa zicem ca ma abtin inca o vreme de la inevitabilul "ha, ha, i told ya so! "
Ma bucur pentru ea de parca m-as bucura pentru mine; nu stiu cum se face da' numai acum pot sa fiu fericita in totalitate. Parea egoism sa ma bucur pana acum, cand stiam ca ea nu e la fel de fericita ca si mine. Pot sa spun chiar ca am asteptat momentul asta la fel de mult ca si ea, ca am suferit aproape la fel de mult ca si ea pana acum. Dar acum s-a terminat asteptarea si incepe perioada de proba...perioada in care nu exista intrebari, pur si simplu simtim si traim alaturi de voi...
Asa ca let's be happy together from now on!

No comments: