Thursday 2 December 2010

Visez pentru ca exist


"Mie în schimb, fiind sărac, nu-mi rămân decât visele. Mi-am aşternut visele la picioarele tale. Păşeşte încet, calci pe visele mele." (William Butler Yeats)


***


Visez de cand eram mica, mica si in loc sa visez din ce in ce mai putin odata cu trecerea anilor, mi-am perfectionat talentul. Spun talent pentru ca e minunat sa poti sa visezi intr-o lume in care restul oamenilor nu stiu sa traiasca in adevaratul sens al cuvantului pentru ca visele lor au fost aruncate si uitate intr-un colt, pe un raft prafuit. Eu pot sa visez in culori si sunete, pot sa visez cu ochii inchisi sau deschisi si pot sa ma trezesc traindu-mi viata ca un vis fara de sfarsit. Iubesc sa visez si sa "desenez" o alta realitate, nu neaparat fantastica, ci accesibila si frumoasa - o alta varianta la viata pe care o traiesc zi de zi. Visez ca iubesc si urasc, ca rad si plang, ca zbor si cad, ca invat si uit si ca sunt inconjurata de 1000 de prieteni, dar ca in acelasi timp sunt singura. E minunat pentru ca ceea ce visez devine realitate in fiecare zi.


No comments: