Saturday 25 December 2010

Miracol de Craciun


Nu mai cred in Craciun si in nimic din ce reprezinta el...nu mai are inocenta, nu mai are dragoste si frumuste. Este doar un pretext de suprafata, ceva ce facem din obsinuinta si ca sa afisam generozitatea pe care o avem unii fata de altii...
Cred in vise insa...Inca mai cred in asta, inca visez si cred in visele mele. Cred in ideea ca fiecare dintre noi are un vis pe care incearca sa il atinga. Cred in miracolul realizarii visului, iar anul acesta i-am cerut "Moshului" ca toti prietenii mei sa gaseasca sub brad puterea de a-si urmari si de a-si atinge visele.

Pana atunci ma pot cufunda intr-un alt vis, o lume departe de "acum" si "aici", in care pot sa raman eu cu gandurile mele; ma cufund intr-o alta viata in armonici de vioara.

No comments: