Friday 27 November 2009

Ce-o fi?


De ceva timp, masinuta mea nu o duce deloc bine...primul simptom a aparut in momentul in care am piscat frana si in acelasi moment s-a aprins brusc un beculet obraznic pe bord; unul pe care nu prea il vad aprins, este micut si galben, palid si ciudat si anume luminile de ceata pe fata.
M-am gandit ca e normal, doar se apropie revizia de 60.000, dar lasa ca il repara baietii, nimic grav.
A mai trecut o perioada si acum cand apas pedala de frana se aprinde si beculetul meu central de pe bord, verde si uracios: led -ul de semnalizare. Este drept, isi face simtita prezenta mult mai subtil decat cel de ceata, dar totusi e si el acolo.

Sa recapitulam: avem frana + lumina ceata pe fata + semnalizator. Deja suna ciudat, nu?

A venit momentul reviziei, a trecut momentul reviziei, baietii au dat din umeri: "lasa don'soara ca nu e grav, te sperie pe mata un bec aprins pe bord?"

Nu a trecut mult si un nou element s-a adaugat la celalalate doua mentionate. Acum cand pun frana nu numai ca mi se aprinde beculetul de ceata impreuna cu cel de semalizare, dar cand semnalizez efectiv pentru stanga, semnalul se intensifica; mai ca poti sa juri ca loganshu' meu e nerabdator sa mearga la stanga, bineinteles , asta se intampla atata timp cat apas pedala de frana. Cum ridic piciorul de pe frana, cum devine imapsibil si semnalizeaza rar, serios si nobil. La fel daca schimb directia de mers la dreapta: luminitele de pe bord se aprind, zgomotul nu este prezent; semnalizez la stanga din nou, zici ca e pus pe fast-forward.

Oare ce-o fi cu loganashul meu?

1 comment:

Corina said...

should be fun, psihedelic asa...cand apesi acceleratia nu se aprinde lumina pentru dreapta? :)))))
serios acuma, eu zic sa gasesti un service mai capabil.