Friday 1 May 2009

1 mai familiaresc


Sarbatoare ce a inceput cu revolta muncitorilor din Chicago in 1886, atunci cand au negociat ca ziua de lucru sa se reduca la "doar" 8 ore, fara a li se micsora salariile; sarbatoare care la noi a inceput sa fie celebrata incepand din 1890; sarbatoare care astazi se sarbatoreste infundandu-te cu cati mai multi mici si cate mai multe beri...

Sarbatoare a fost pentru mine pentru ca am petrecut ziua cu familia mea -cu baietii mei, cu tata, cu bunicu' si cu fratele. Ne-am strans la bunicu' toti si ne-am simtit bine, asa cum stim sa o facem de fiecare data atunci cand ne intalnim. Din acest motiv a fost sarbatoare si nu pentru ca este 1 mai.

1 mai va fi in fiecare an, dar noi cu totii in jurul mesei nu stiu daca vom fi in fiecare an de acum inainte. Asa ca imi place sa profit in felul asta...

Sper doar ca urmatoarea "sarbatoare" de ce acest fel sa vina cat mai repede!


P.S. LA MULTI ANI, BUNICU'!

No comments: