Friday 15 February 2008

Valentini si valentine


Cu surle si trambite si-a facut aparitia si ziua de 14 februarie. Normal ca atunci cand zice o persoana "14 februarie" ne gandim la Valentine's Day...nu numai ca ne gandim, dar o asteptam cu atata infrigurare de parca ar fi cine stie ce eveniment care se produce o singura data intr-o viata de om.
Toate magazinele sunt pline de perne in forma de inimioare. Sunt de toate culorile: roz, rosii si chiar albastre si bineinteles inscriptionate cu TE IUBESC sau I LOVE YOU - in functie de limba pe care o preferi. Pungi de cadouri si felicitari pline si ele de inimioare si a naibii sa fii dak in perioada asta gasesti o punga de alta culoare decat rosie sau roz...Ne pare rau dak te-ai nascut in perioada asta...nu o sa primesti niciodata ceva fara inimioare si de alta culoare pentru ca pur si simplu nu se gasesc altfel de lucruri acum. Cu atat mai bine dak iti plac inimioarele, o sa fii fericit/a de ziua ta.
Am eu ceva cu ziua asta? hell no. Dar nici nu pot sa spun ca o astept din suflet. Mi se pare o prostie sa alegi o zi sa iti manifesti exact atunci dragostea pe care i-o porti persoanei iubite. Parca e ceva de genu' : "pe locuri, fiti gata, daruiti-va cadourile".

"uite iubitu eu ti-am luat tie o perna in forma de inimioara; vezi? scrie si TE IUBESC pe ea"
"ce frumoooos iubita, eu ti-am luat tot o inimioara dar putin mai mare ca a ta"

Nu, nu sunt singura deci nu asta este motivul pentru care critic aceasta zi. O critic pentru ca mi se pare mult prea comperciala...dintr-o zi dedicata iubirii a devenit o zi mai mult sau mai putin un kitch rosu.
Da, am facut si eu un cadou in aceasta zi, dar nu pentru ca era Valentine's ci pentru ca in seara de dinainte am avut cea mai frumoasa viziune si am vrut sa o impartasesc cu el. Deci nu, nu am facut cadou nimic care sa simbolizeze o inima; poate si pentru ca eu chiar i-am dat inima mea, deci ce nevoie ar mai avea el de o simbolizare a ei, in momentul in care el are the real thing? Plus ca dak tii cu adevarat la cineva nu iti trebuie O SINGURA ZI PE AN in care sa ii arati asta, ci ii arati in fiecare zi.
Am avut o zi frumoasa de 14 februarie pentru ca am petrecut-o cu el...ah si ziua de 13 a fost frumosa...si 12.....si 11...si 10 februarie....dak ma gandesc bine toate zilele incepand cu 2 noiembrie au fost frumoase si nu au avut legatura cu nici o perna in forma de inima, sau punga roz...

No comments: