Wednesday 14 March 2007

Inceputul este mai greu...

hm....primul blog si prima data cand scriu ceva ce o sa poata citi toata lumea. Deja m-a cam inhibat acest gand :) well nu o sa incep cu ce i-am zis Corinei ca o sa incep. E prea mult de zis si prima vizita trebuie sa fie cea mai scurta asa ca...sa va spun ceva despre mine?
Daca as fi un strop de ploaie sa zicem ca m-as imprastia pe o suprafata cat mai mare cand as atinge un obstacol- nu imi place sa stau intr-un singur loc si pentru mult timp.
Daca as fi o raza de soare sigur as incalzi fetzele celor din jurul meu, daca nu si inimile lor.
Daca as fi un banc in mod sigur i-as face pe multi sa rada si sa zambeasca si niciodata nu as fi un banc sec :)
Daca as fi o floare...Doamneee bine ca nu sunt- nu as vrea sa fiu o floare pt ca ea se ofileste si moare repede, iar eu sper sa nu ma ofilesc chiar asa de repede :)
Daca as fi o masina de lux in mod sigur as goni pe autostrada- nu imi place deloc monotonia si ma plictisesc prea repede ca sa stau pe loc prea mult.
Daca as fi o melodie sigur nu as fi o manea.
Daca as fi o stea as sclipi acolo sus pe cer o vreme si as da impresia ca mai si cad din cand in cand- deh cum am zis trebuie sa mai schimb locul ca sa nu ma plictisesc.
Daca as fi un metal pretios as fi aur alb, ceva pretios sub camuflaj :))
V-am lamurit si cine sunt, nu? asa ma gandeam si eu...
Mai presus de ce as fi conteaza ca deja sunt

No comments: