Sunday 21 March 2010

Fostul, Actualul, Viitorul

Incep sa cred ca agentiile de publicitate si directorii de creatie nu mai stiu ce sa inventeze in materie de slogan sau de fraze care "sa te prinda", sa te duca la raft. Lasand la o parte faptul ca in toate reclamele se canta, indiferent care este subiectul acestora si ca mereu exista o leguma care canta, o sticla, un telefon sau un smcheras gelat care canta despre pateu, am vazut o reclama recent la produsele Braun.

Ce mi-a atras atentia a fost sloganul de pe panou si anume : "Fostul nu te mai satisface, schimba-l cu Braun!"

Ei bine, eu atat am de zis, NORMAL CA FOSTUL NU MA MAI SATISFACE, de aceea el este FOSTUL si acum am altul !!!! cum sa il schimb pe fostul, cand prin definitie nu il mai am?! Poate ca ACTUALUL sa nu ma mai satisfaca si sa il schimb cu un Braun, dar FOSTUL e fost si dus e.

Sunt curioasa cati au mai observat aceasta eroare logico-lingvistica...in nici un caz cineva de la Braun, asta e clar.


No comments: