Wednesday 23 September 2009

Top Gear ne face tara de cacat


...am auzit cuvintele acestea de cateva ori, pana acum. Tin sa precizez ca nu Top Gear ne face de cacat, nici comentariile celor 3 realizatori de emisiune, ci NOI, noi singuri ne facem de rahat in toate felurile posibile.
Culmea este ca lumea deja este indignata numai la gandul comentariilor acide din viitorul episod, dar nu se gandeste nimeni, o singura clipa, la faptul ca, daca am avea macar un singur drum drept, o alee asfaltata cap-coada, un parc curat si cu leagane intregi, o strada fara caini si o singura intersectie fara cersetori, poate nu ne-am face de cacat in fata tuturor. Poate daca nu am mai privi pasibili la nesimtitii care arunca hartiile/sticlele/ambalajele pe jos, daca nu am mai permite sa intre "oamenii de lume buna" cu masinile pe plaja si daca nu am scuipa cojile de seminte pe cearceaful vecin, poate atunci nu am fi chiar asa de manjiti.
Deocamdata ne meritam soarta, meritam sa fim la curu' oricarui clasament ce tine cont de civilizatie, educatie, sanatate, etc.; meritam sa fim luati peste picior si sa ni se rada in nas, meritam sa fim numiti TIGANI, pentru ca asta am devenit si asta vom continua sa fim mult timp de acum inainte.

Imi pare sincer rau ca sunt romanca si mai rau de atat imi pare rau de oamenii mari care s-au luptat pentru noi si care ne-au acordat sansa dupa sansa, incepand cu Burebista, Stefan cel Mare, Mihai Viteazul si terminand cu dinastia de Hohenzollern-Sigmaringen...Pacat de oamenii pe care i-am avut si pacat de frumusetea bruta a tarii ( ca asezare fizico-geografica ) pentru ca suntem o natie de tot rahatul in acest moment.

No comments: